عشقمخونه جدیدت ارومم کرد

عشقم مهران ررررررررفت

عشقمخونه جدیدت ارومم کرد

فدات بشم

امروز به یاد اولین قرارمون که برات گل رز خریدم.گل خریدم.البته با یه تفاوت اون موقع یه گل خریدم اما امروز 3تا یادته خار اون گل رفت تودستت.

نفسم وقتی گل هارو پر پر میکردم و باهات میحرفیدم اروم میشدم.اگه نیای تو خوابمو نگی تو اون دنیا من مال توام.میرم قرص میخورم تا بیام پیشت

هنوز که یادته چقدر کله شق بودم مث تو

امروز خونه تو واقعا ارومم کرد.دوس نداشتم بلندشم از کنارت.نفسم ارومم کردی.احساس میکردم حرفامو میشنوی.

خب قصد دیگم از اومدن این بود که فردا عید و امروز عرفه.

راستی همسایه دار هم که شدی اونم دوتا.مهران قرار بود من همسایه تو بشم اما الان فقط دوتا قبر دیگه کنارت خالی

پس تا اونا پر نشده منو ببر

مهران نبودت از مرگ بدتره

امروز واقعا ارومم اما دلم داره میسوزه از سوز نبودت و قلبم شکسته

راستی امروز خطمو شکستم وقتی از مزار داشتم میومدم بیرون.چون نباید صدای پسری جز تو تو گوش من بپیچه

عاشقتم روااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی

تیکه کلام همیشگی مون

اهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

 



+ نوشته شده در  یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:16  توسط دخترکی ساده